Antwoord op veelgestelde vragen over GoedGepickt vind je hier.
Heb je een vraag? Misschien kan je op deze pagina het antwoord al vinden.
Staat je vraag of antwoord er niet tussen? Neem dan contact met ons op!
Algemeen
Heb ik technische kennis nodig?
Nee, je hebt geen technische kennis nodig om een koppeling te maken. Het is ook niet nodig om een programmeur of developer in te schakelen. Je kan zelf, eventueel met hulp van een korte handleiding, binnen 5 minuten een koppeling maken.
Welke functionaliteiten zijn er beschikbaar?
Wij hebben een ruim aanbod aan diverse functionaliteiten zoals automatische acties, retouren beheren, backorders toestaan en nog veel meer. Bekijk deze pagina voor een volledig overzicht van alle functionaliteiten.
Welke koppelingen zijn er beschikbaar?
Wij hebben een ruim aanbod aan koppelingen met verkoopplatformen (webshops en marketplaces), verzendplatformen en andere software aanbieders. Bekijk deze pagina voor een volledig overzicht van alle koppelingen.
Koppelingen
Welke koppelingen zijn er beschikbaar?
Wij hebben een ruim aanbod aan koppelingen met verkoopplatformen (webshops en marketplaces), verzendplatformen en andere software aanbieders. Bekijk deze pagina voor een volledig overzicht van alle koppelingen.
Welke verkoopplatformen kan ik koppelen?
Wij hebben koppelingen met de meest gebruikte webshop platformen en marketplaces. Kijk hier voor het volledige overzicht.
Moet ik betalen voor een koppeling?
Nee, binnen alle abonnementen kan je zoveel koppelingen maken als je wilt.
Hoeveel koppelingen kan ik maken?
Je kan zoveel koppelingen maken als je wilt!
Is er ook een koppeling met X?
Wij hebben vele koppelingen met verkoopplatformen, verzendplatformen en ook diverse third party apps. Staat jouw platform hier niet tussen? Neem dan contact met ons op! Wellicht is deze al in ontwikkeling of kunnen we je een andere oplossing bieden.
Welke andere software kan ik koppelen?
Wij hebben koppelingen met diverse derden partijen, third party apps. Kijk hier voor het volledige overzicht.
Is er meer informatie over een specifieke koppeling beschikbaar?
Zeker! Klik daarvoor op de ‘Bekijk alle..’ knop of klik op het logo van het betreffende platform voor meer informatie over de specifieke koppeling.
Is er een maatwerk koppeling mogelijk?
Ja dit is mogelijk. Met behulp van de GoedGepickt API kan je zelf of door een programmeur een koppeling (laten) maken. Let op, om een koppeling met de API te maken is technische kennis vereist. Kijk hier voor meer informatie.
Kan ik zelf een koppeling maken?
Wil je een koppeling maken met een platform waarmee nog geen koppeling beschikbaar is? Wanneer je beschikt over voldoende technische kennis dan is dit zeker mogelijk met het gebruik van de GoedGepickt API. Kijk hier voor meer informatie.
Online demo
Is een demo volgen verplicht?
Nee hoor. Het volgen van een demo raden wij wel aan maar is niet verplicht. Je kan volledig zelfstandig aan de slag met het gebruik van onze software. Bij vragen kan je altijd contact met ons opnemen en/of onze online kennisbank raadplegen.
Is er een video beschikbaar?
Zeker. Op deze pagina kan je meer informatie vinden over de video tour.
Abonnementen
Moet ik betalen voor de proefperiode?
Nee, de 14 daagse proefperiode is geheel gratis! Je hoeft zelfs geen betaalgegevens in te voeren. Met enkele contactgegevens maak je een account aan en je kan direct aan de slag!
Wat is de contractduur?
1 maand. Het GoedGepickt abonnement is maandelijks opzegbaar. Wij geloven dat wanneer je werkt met GoedGepickt je niet meer zonder wilt! Wil je toch stoppen? Dan zit je nergens aan vast.
Hoe kan ik betalen?
De eerste betaling kan je voldoen met iDEAL. Vervolgens wordt het abonnement iedere maand automatisch vooraf geïncasseerd.
Zijn er verborgen kosten?
Nee. De eerste 14 dagen zijn geheel gratis, er worden ook geen betaal gegevens gevraagd. Daarnaast zijn er geen opstartkosten, implementatiekosten en/of ander soorten kosten van toepassing.
Waarop zijn de abonnementen gebaseerd?
De abonnementen zijn gebaseerd op basis van het aantal bestellingen. Verder is er geen verschil in de abonnementen, alle functionaliteiten zijn onbeperkt en inclusief.
Kan ik makkelijk wisselen tussen abonnementen?
Zeker! Je kan op elk moment je abonnement veranderen naar een ander abonnement. Een groter abonnement kan per direct en naar een kleiner pakket aan het einde van de maand. Er is geen restitutie mogelijk.
Ik heb een seizoensproduct, betaal ik dan heel het jaar voor x aantal bestellingen?
Nee je abonnement is maandelijks opzegbaar en daarmee ook aanpasbaar. Heb je een aantal piekmaanden met 5000 bestellingen dan betaal je voor pakket XL. De rest van het jaar betaal je voor het pakket dat dan past bij het aantal bestellingen.
Moet ik betalen voor een koppeling?
Nee, binnen alle abonnementen kan je zoveel koppelingen maken als je wilt.
Proefperiode
Is een demo volgen verplicht?
Nee hoor. Het volgen van een demo raden wij wel aan maar is niet verplicht. Je kan volledig zelfstandig aan de slag met het gebruik van onze software. Bij vragen kan je altijd contact met ons opnemen en/of onze online kennisbank raadplegen.
Is er een video beschikbaar?
Zeker. Op deze pagina kan je meer informatie vinden over de video tour.
Moet ik betalen voor de proefperiode?
Nee, de 14 daagse proefperiode is geheel gratis! Je hoeft zelfs geen betaalgegevens in te voeren. Met enkele contactgegevens maak je een account aan en je kan direct aan de slag!
Welke functionaliteiten zijn er beschikbaar?
Wij hebben een ruim aanbod aan diverse functionaliteiten zoals automatische acties, retouren beheren, backorders toestaan en nog veel meer. Bekijk deze pagina voor een volledig overzicht van alle functionaliteiten.
Welke koppelingen zijn er beschikbaar?
Wij hebben een ruim aanbod aan koppelingen met verkoopplatformen (webshops en marketplaces), verzendplatformen en andere software aanbieders. Bekijk deze pagina voor een volledig overzicht van alle koppelingen.