Functionaliteiten

GoedGepickt zit vol met handige functionaliteiten. Hieronder een overzicht van de belangrijkste functionaliteiten.

Wil je deze en nog meer functionaliteiten direct zelf ervaren? Vraag een gratis proefperiode aan!

Productbeheer

Al je producten overzichtelijk bij elkaar op 1 plaats. Inclusief voorraad, leverancier, inkoopprijs en nog veel meer. Direct geïmporteerd vanuit je WooCommerce webshop of Excel.

Voorraadbeheer

Al je voorraad overzichtelijk op verschillende voorraadlocaties. Door locatie labels met barcode kun je met de app of barcodescanner direct zien welke producten zich op die locatie (horen) te bevinden.

Versturen met verzendleverancier

Snel & geautomatiseerd zendingen aanmaken bij jouw verzendprovider met alle opties welke mogelijk zijn. Momenteel mogelijk voor MyParcel en SendCloud.

Automatisch orders afronden

Alle producten uit je order gepickt zonder fouten? Selecteer je verzendverpakking, het label wordt automatisch afgedrukt en de order afgerond. Dit wordt ook automatisch doorgegeven aan je WooCommerce webshop.

Geautomatiseerd verzendlabels en pakbonnen afdrukken

Zonder CTRL+P of extra muisklikken je verzendlabels en picklijsten afdrukken. Koppel je printers aan GoedGepickt, stel deze in met onze eenvoudige handleiding en ga direct aan de slag.

Product barcode labels genereren

Heb je eigen producten of ontvang je producten zonder barcode? Zet eenvoudig je SKU of artikelnummer om naar een barcode en druk een overzichtelijk label af inclusief productnaam en prijs. Ook als de barcode beschadigd is kun je eenvoudig een nieuw label afdrukken.

WooCommerce koppeling

Koppel GoedGepickt met WooCommerce en importeer automatisch je producten en bestellingen. Je nieuwe voorraad wordt direct bijgewerkt en vanuit GoedGepickt real-time bijgewerkt in je webshop.

Inkoopadvies

Geef per product aan bij welk minimumaantal jij een seintje wilt krijgen om nieuwe producten te bestellen. Zo pak je nooit meer mis!

Alle voorraadbewegingen worden geregistreerd

Per product zie je waar de huidige voorraad op gebaseerd is; door een geschiedenis met de verkopen en inkomende handelingen. Dit gaat volledig automatisch!

Uitgebreide voorraad synchronisatie

Heb je meerdere webshops en verkoop je hier (voor een deel) dezelfde producten? Dit hoef je niet meer handmatig bij te houden! Vanuit GoedGepickt kun je dezelfde voorraad voor verschillende webshops gebruiken. Bij een order zal dit direct in alle webshops worden aangepast.

Binnenkomende producten registreren

Scan inkomende producten met een reden; retouren of nieuwe inkoop (belangrijk voor je voorraadgeschiedenis). Je ziet direct op welke locatie deze producten horen te liggen. Zo heb jij snel alles verwerkt en is je magazijn weer opgeruimd!

GoedGepickt iOS app

Paperless werken? Gebruik de iOS app voor real time inzicht in je magazijn! Tijdens het picken kun je zien waar de producten uit een order liggen. Met behulp van de camera je producten scannen en order afhandelen. Ook kun je gemakkelijk je voorraad controleren. SOON ONLINE!