Alles in één systeem

Niet meer inloggen in verschillende portalen van al je verkoopplatformen die ook nog eens allemaal op een andere manier werken. Geen voorraad meer bijhouden in Excel lijsten en handmatig aanpassen. Ook het overtypen van verzendgegevens en/of het downloaden van een verzendlabel om het vervolgens te moeten printen. Daarna nog eens bekijken welk label ook alweer op welk pakket hoort!? 

Met GoedGepickt is dit allemaal verleden tijd! Met onze webwinkel magazijn software heb je dit, en nog veel meer, allemaal in één systeem. Zo blijft er meer tijd over voor andere werkzaamheden of kunnen er met hetzelfde aantal magazijnmedewerkers meer bestellingen worden verwerkt.

Sneller werken met automatische acties

Ken automatisch bestelling tags toe op basis van gegevens uit de bestelling. Zo zie je in een oogopslag alle relevante informatie zoals; of er breekbare en/of kostbare producten in de bestelling zitten of met welke verpakking en vervoerder de bestelling verstuurd dient te worden.

Maak slimme verzendregels. Aan de hand van product- en/of adresgegevens uit de bestelling kan automatisch de verzendmethode worden bepaald. Hierdoor kan er zonder klikken een zending worden aangemaakt.

Markeer een bestelling automatisch als aandacht vereist. Vooraf automatisch een melding dat de verzendgegevens van een bestelling niet compleet zijn. Dus geen bestellingen meer die niet verwerkt kunnen worden omdat de adresgegevens niet volledig zijn.

Eenvoudig retouren verwerken

Retouren zijn nooit leuk en leveren alleen maar extra werk op. Met GoedGepickt kan je retouren eenvoudig verwerken zodat dit zo min mogelijk tijd kost.

Aan de hand van een bestelling kan een retour aangemaakt worden. Zo weet je zeker dat de geretourneerde producten van de juiste bestelling zijn. Doordat alles terug te vinden is in GoedGepickt zijn er geen losse papieren meer nodig voor de administratie. Ook heeft de klantenservice direct inzicht in de status van de retour. 

Maak je gebruik van Returnless? Dit retour platform kan je gemakkelijk als third party app koppelen aan GoedGepickt. Daarmee wordt het verwerken van retouren bijna een feestje.

Mobiele app voor
Android en iOS

Papierloos picken van losse bestellingen tot single- en batchpicklijst doe je gemakkelijk met de mobiele GoedGepickt app.

Inzicht in je productvoorraad en voorraadlocaties. Even een product zoeken, maar op welke locatie ligt deze? Dat kan je gemakkelijk vinden in de app.

Altijd en overal toegang tot je magazijn. Heb je een telefoon met internetverbinding? Dan kan je altijd alle bestellingen inzien, welke status deze hebben maar ook je producten en voorraad bekijken.

NIEUW Q4 2023 - THT data, Batch- en serienummer registratie

Met GoedGepickt kun je gemakkelijk THT-data, batch- en serienummers registreren.

Met THT data registratie wordt het eenvoudig om te kiezen tussen LIFO, FIFO, of FEFO, afhankelijk van de gewenste verkoopvolgorde op basis van houdbaarheidsdatum. GoedGepickt neemt vervolgens de rest voor zijn rekening!

Verkoop je producten met unieke serienummers? Dan kun je gemakkelijk vastleggen welke serienummers in het magazijn liggen en met welke bestellingen ze zijn verzonden. Dit zorgt ervoor dat eventuele retouren of garantievragen met betrekking tot jouw producten nauwkeurig kunnen worden afgehandeld

#GoedBezig

Veelbesproken GoedGepickt functionaliteiten

GoedGepickt WMS heeft veel verschillende functionaliteiten. Een aantal van de meest besproken hebben we op een rij gezet.

We snappen dat het soms lastig kan zijn om te begrijpen hoe alle verschillende functionaliteiten werken. Wanneer je aan de slag gaat met GoedGepickt webwinkel magazijn software wijzen de functionaliteiten zichzelf. Daarnaast zijn er online handleidingen beschikbaar met meer uitleg en stappenplannen over de instellingen. Ook helpen wij je bij vragen en opmerkingen graag persoonlijk per telefoon en e-mail.

Voorraadbeheer, registratie en synchronisatie

Al je voorraad overzichtelijk in een systeem. Heb je meerdere webshops en verkoop je hier (voor een deel) dezelfde producten? Dit hoef je niet meer handmatig bij te houden! Vanuit GoedGepickt kun je dezelfde voorraad voor verschillende verkoopplatformen gebruiken. Bij een bestelling zal de voorraad direct in alle platformen worden aangepast.

Daarnaast zie je per product waar de huidige voorraad op gebaseerd is; door een geschiedenis met de verkopen, uitgaande en inkomende handelingen. De registratie van deze voorraadbewegingen gaat volledig automatisch!

Automatisch bestellingen afronden

Alle producten uit je bestelling gepickt zonder fouten? Selecteer in 1 muisklik verzendmethode, vervolgens wordt het label automatisch afgedrukt en de bestelling afgerond. Dit wordt ook automatisch doorgegeven aan je webshop.

Door gebruik te maken van automatische acties kan je dit proces volledig automatiseren waardoor er geen muisklik meer nodig is!

Meerdere EAN’s per product

Bij een product is het mogelijk om meerdere EAN codes toe te voegen (handmatig of via een Excel upload). Hierdoor is het mogelijk om de voorraad van een product onder meerdere EAN’s aan te bieden op een marketplace.

Levertijden instellen

Stel per product in wat de mogelijkheden zijn en kies per koppeling welke informatie mag worden doorgezet naar het verkoopplatform. 

Hierbij is het ook mogelijk om een levertijd in te stellen voor waneer het product wel of niet op voorraad is.

Backorders toestaan

Per product, leverancier en/of webshop niveau kan aangegeven worden of backorders zijn toegestaan. Ook wanneer een verkoopplatform (marketplace) normaal geen backorders toestaat kan je dit met GoedGepickt wel regelen (let op dat je altijd aan de leverbelofte blijft voldoen!).

Fictieve voorraad tonen

Wil je niet dat andere webwinkeliers met behulp van scan-bots jouw voorraad tracken? Werk dan met een fictieve voorraad. GoedGepickt houdt de daadwerkelijke voorraad bij maar stuurt een fictieve, door jou ingestelde, voorraad naar het verkoopplatform. Zo lijkt het voor een scan-bot alsof er niets wordt verkocht.

Inkopen via inkoopadvies

Geef per product aan bij welk minimumaantal jij een seintje wilt krijgen om nieuwe producten te bestellen. Dit kan je ook aanvullen met een aanvullen tot waarde en inkopen in veelvoud van waarde. Zo kan jij tijd besparen op het inkoopproces en pak je nooit meer mis!

Automatisch printen

Zonder CTRL+P of extra muisklikken je verzendlabels, picklijsten en productbarcodes afdrukken? Koppel via PrintNode je printers aan GoedGepickt, stel deze in op de gewenste werkplek en printtaken worden automatisch aangemaakt en uitgevoerd.

Productlabels met barcode genereren

Heb je eigen producten of ontvang je producten zonder barcode? Zet eenvoudig je SKU of artikelnummer om naar een barcode en druk een overzichtelijk label af inclusief productnaam en prijs. Ook als de barcode beschadigd is kun je eenvoudig een nieuw label afdrukken.

Overzicht met voorraadlocaties

Al je voorraad overzichtelijk op verschillende voorraadlocaties in je magazijn. Door locatie labels met barcode kun je met de app of barcodescanner direct zien welke producten zich op die locatie (horen) te bevinden.

Verzendverpakkingen beheren

Een product met het type verzendverpakking kan je bij het aanmaken van een zending gemakkelijk selecteren. Hierdoor heb je overzicht en inzicht in de gebruikte verzendverpakkingen.

#GoedIdee

Wij ontwikkelen iedere dag

Heb jij wensen, tips en/of ideeën over nieuwe functionaliteiten of een bug/foutje gevonden? Laat het ons weten!

Voor onze gebruikers is er ook een speciale pagina waar ideeën ingediend kunnen worden en je automatisch op de hoogte wordt gehouden van de voortgang.

Vragen over GoedGepickt? Neem contact op!

Direct aan de slag met GoedGepickt

Plan een demo of bekijk de video tour