Voorraadbeheer voor Mijnwebwinkel

Koppel eenvoudig je Mijnwebwinkel verkoopaccount middels eenvoudige stappen, hier heb je geen technische kennis voor nodig. Na het koppelen van je account, zal GoedGepickt automatisch alle productgegevens importeren, inclusief foto.

Verkoop je dezelfde producten via meerdere verkoopkanalen? Geen probleem! In GoedGepickt is dit één product met een voorraad die real-time met alle gekoppelde verkoopplatformen wordt gesynchroniseerd. Dit betekent dat je nooit meer handmatig de voorraad hoeft bij te houden en je klanten altijd op tijd hun bestelling ontvangen, omdat de voorraad juist is.

Bestellingen verwerken voor Mijnwebwinkel

Verwerk je Mijnwebwinkel bestellingen gemakkelijk in de online software van GoedGepickt. Print pakbonnen of werk met picklijsten, verzamel gemakkelijk de producten door middel van voorraadlocaties, controleer de producten met behulp van een barcodescanner (niet verplicht) en maak vervolgens direct een zending aan. 

Alle bestellingen en bijbehorende geschiedenis zijn altijd terug te vinden in het overzichtelijke bestelling overzicht. Zo kan ook de klantenservice eenvoudig de status van een bestelling zien en/of aanpassingen doorvoeren. 

Doordat je de voorraad en bestellingen van diverse verkoopplatformen in GoedGepickt kan beheren, bespaar je tijd en geld en voorkom je fouten. 

Alle voordelen #GoedGecheckt

Eenvoudig koppelen

Geen technische kennis nodig

Direct aan de slag

Start 14 dagen gratis

Automatiseren

Werk sneller en voorkom fouten m.b.v. automatische acties

Support

Bekijk koppel handleiding
Neem contact met GoedGepickt op voor support

Deze koppeling is ontwikkeld door GoedGepickt

Ook zorgen wij voor een perfecte koppeling met:
Heb je vragen over een koppeling?

Stuur ons een e-mail
of bel onze productexperts!