15 januari 2025
Wij ontwikkelen iedere dag. Dat doen we niet alleen voor de functionaliteiten en het onderhoud van onze magazijnsoftware, maar ook voor de uitstraling van ons merk. Daarom hebben we recent onze huisstijl een metamorfose gegeven.
Een frissere uitstraling met een vertrouwd gevoel
Tijd voor een frisse look! Daarom is onze huisstijl in een nieuw jasje gestoken; het vertrouwde GoedGepickt gevoel, maar dan in een frisse en moderne uitstraling. Zo zijn we weer helemaal bij de tijd & blijven we herkenbaar voor iedereen!
Wat is er veranderd?
Hieronder zie je aan de linkerkant ons oude logo, welke we sinds de lancering in 2018 van GoedGepickt al hanteren. Dit logo heeft een transformatie ondergaan die aansluit bij onze groei en visie, wat heeft geresulteerd in het vernieuwde logo aan de rechterkant.
Het beeldmerk is minder complex, de kleuren hebben meer contrast, lettertype is vernieuwd en het geheel heeft een strakkere vormgeving. Maar de kern van het beeldmerk blijft gelijk, een steekwagen die ook een check vertegenwoordigt maar ook de wijzers van een klok kunnen zijn. De check die staat voor het Goed verwerken van de bestellingen en het beheren van de voorraad met GoedGepickt magazijnsoftware. De wijzers van de klok verwijzen naar het besparen van tijd omdat er vanuit één software omgeving gewerkt wordt om bestellingen en voorraad voor meerdere platformen te verwerken met behulp van specifieke WMS functionaliteiten.
Daarnaast hebben we in onze huisstijl alle grote kleurverlopen weggehaald, waardoor het modern overkomt. Jonger, frisser, spontaner, sprankelender en met minder complexe graphics… Dit zijn de woorden van onze grafisch vormgever.
Waarom een kleine, bewuste verandering?
De keuze voor een lichte aanpassing was bewust. We wilden geen radicale transformatie, maar juist een subtiele verandering die onze herkenbaarheid blijft houden maar dan in een nieuw jasje. Onze nieuwe huisstijl benadrukt dat we klaar zijn voor de toekomst, terwijl we hetzelfde vertrouwde gevoel behouden dat onze gebruikers, die vanaf het begin met GoedGepickt werken, van ons gewend zijn.
Van oud naar nieuw
Binnen enkele weken zal je onze nieuwe huisstijl terug gaan zien. Onze collega’s van marketing zijn druk bezig om onze huisstijl overal op door te trekken. De GoedGepickt-applicatie heeft de vernieuwde kleuren, logo’s en het lettertype al opgenomen. De website heeft een lichte update ondergaan en op sociale media en in onze andere uitingen trekken we dit helemaal door. Neem zeker eens een kijkje op onze Instagram-pagina, LinkedIn of Youtube-kanaal. Niet alleen zal je daar de nieuwe look terugzien maar binnenkort ook nieuwe informatie. Wil je aan de slag met onze frisse magazijnsoftware? Neem dan contact met ons op of maak direct een proefaccount aan!
Wil je gebruik maken van ons nieuwe logo op jouw platform? Neem dan contact met ons op! Wij delen graag de gewenste logo-formaten / indelingen / etc. 🚀