Een tussentijdse update ..

De afgelopen weken hebben we hard gewerkt aan de eerste verbeteringen en uitbereidingen aan GoedGepickt. Hierbij een opsomming:

  • Diverse verbeteringen in MyParcel om het juiste label te genereren.
  • Implementatie SendCloud – vanaf nu verzend je ook met SendCloud via GoedGepickt.
  • Inloggen met een QR-code – die je kan scannen met een 2D barcode scanner op de loginpagina #speed!
  • Adresregel 2 toegevoegd bij factuur- en verzendadres – zo kunnen de pakketjes ook op een bepaalde kamer worden geleverd.
  • Inzage in achtergrond taken – Je kan inzien hoe ver GoedGepickt is het met importeren van je producten en/of bestellingen. Wel zo transparant 🙂
  • Zendingen worden automatisch bijgewerkt in GoedGepickt – zonder over te schakelen naar een ander systeem kan je de status van zendingen in zien.
  • Instructies hoe je WooCommerce, MyParcel en SendCloud kan koppelen aan GoedGepickt.
  • User interface verbeteringen waardoor het nog eenvoudiger is om een order te verwerken.
  • Systeem berichten verbeterd – In een overzicht zie je alle systeemmeldingen, zoals bijvoorbeeld producten en/of bestellingen die niet kunnen worden geïmporteerd.
  • Een nieuwe rol toegevoegd: Team leader – die alles kan doen, behalve de betaalgegevens aanpassen.
  • .. en diverse kleine technische verbeteringen & probleem oplossingen!

Tips/wensen/ideeën mag je altijd delen met ons via support@goedgepickt.nl 🙂