28 maart 2025

GoedGepickt

Als ervaren webwinkelier weet je al dat een efficiënt proces in het magazijn essentieel is voor een goedlopende webwinkel, waar je klanten iedere keer weer nieuwe bestellingen plaatsen. Maar wist je ook al dat GoedGepickt je buiten het magazijn ook verder kan helpen? Onze gebruiksvriendelijke magazijnsoftware helpt niet alleen bij het beheren van je voorraad, supersnel verwerken van je bestellingen en retouren, maar we kunnen ook helpen in HEEL je organisatie! Van klantenservice tot boekhouding en van inkoop tot management: onze magazijnsoftware stroomlijnt processen en verbetert samenwerking.

Klantenservice: altijd inzicht in bestellingen

Omdat alle wijzigingen in bestellingen en in de voorraad in GoedGepickt direct verwerkt worden, heeft de klantenservice altijd de laatste informatie bij de hand over de bestellingen en actuele voorraad. 

Daarnaast helpt GoedGepickt met het foutloos picken van bestellingen en sturen we wijzigingen in de voorraad direct door naar al je verkoopplatformen, wat klantvragen voorkomt. 

Boekhouding: foutloze en efficiënte administratie

Een juiste voorraadadministratie is onmisbaar voor een kloppende boekhouding. Doordat je met de magazijnsoftware altijd een goed inzicht hebt in je voorraad, kunnen de collega’s van de administratie direct door met de actuele cijfers. Daarnaast zijn er in GoedGepickt veel rapportages beschikbaar met allerlei informatie, zoals de voorraadstand van een specifieke datum. Dit maakt het bij elkaar zoeken van de nodige gegevens gemakkelijk, zodat je je tijd kunt besteden aan andere dingen. 

Inkoop: slimmer bestellen, minder verspilling

Met de rapportages in onze magazijnsoftware kun je gemakkelijk inzien wat de best verkochte producten zijn, of producten die juist helemaal niet verkocht worden. Dit, in combinatie met de voorraaddrempels waarmee je heel snel een inkoopbestelling kunt maken in GoedGepickt, zorgt ervoor dat je slimmer en sneller kunt inkopen. 

Samenwerking binnen teams

Doordat iedere afdeling met dezelfde real-time gegevens werkt, verloopt de samenwerking soepeler en ontstaan er minder fouten. Iedereen werkt efficiënt, waardoor er ook weer meer tijd is om gezellig met elkaar te kletsen of een andere goede teamactiviteit te ondernemen. Je ziet alle gegevens al in de magazijnsoftware, dus in plaats van elkaar lastig vallen met vragen, kun je het ook eens hebben over de leuke weekendplannen. 

Wil je meer weten?

Wil je meer weten over hoe verschillende afdelingen het beste met GoedGepickt kunnen werken of wil je zien wat de magazijnsoftware nog meer kan doen om jouw magazijnprocessen kan optimaliseren? Plan een gratis online demo en ontdek hoe onze WMS jouw orderverwerking eenvoudiger en efficiënter kan maken.

Vragen over GoedGepickt? Neem contact op!

Plan een demo of bekijk de video tour

Werken bij GoedGepickt? Bekijk onze vacatures