All-in fulfilment over GoedGepickt

Extra omzet uit groot magazijn door fulfilment

Van webshop naar fulfilment bedrijf

GoedGepickt helpt Martijn om bestellingen van zijn eigen webshop (All-in preventie) vanuit de diverse kanalen goed te beheren. Daarnaast worden alle bestellingen vanuit zijn fulfilment klanten gestroomlijnd, zodat de medewerkers in het magazijn zo efficiënt mogelijk kunnen werken

Martijn van All-in fulfilment heeft ervoor gekozen, het deel van zijn magazijn wat nog leeg stond in te zetten om fulfilment aan te bieden. Alle processen voor het opslaan, picken, verpakken en versturen van een pakketje zijn namelijk al op orde voor zijn eigen webshop. En zo biedt Martijn fulfilment aan voor klanten met een eigen webshop die gebruik willen maken van zijn magazijn. Hiermee haalt hij extra omzet uit de beschikbare meters van zijn magazijn.

Wat All-in fulfilment goed vindt

Alles-in-1

Super fijn dat we alles in een systeem kunnen verwerken.

Veel functionaliteiten en koppelingen

We kunnen gemakkelijk bestellingen en retouren verwerken.

Fulfilment portaal

Mijn fulfilment klanten hebben inzicht in hun gegevens via een online omgeving.

Fulfilmentportaal

Fulfilment klanten kunnen via het online fulfilmentportaal al hun eigen gegevens inzien. Zo krijgen wij geen vragen over voorraad en status van bestellingen. Ook kunnen de klanten zelf bestellingen aanmaken of aanpassen (in een bepaalde status), producten toevoegen en goederen aanmelden wanneer zij nieuwe voorraad naar ons magazijn sturen.

Voor de vragen die er toch nog zijn vanuit fulfilment klanten ontwikkeld GoedGepickt, mede met onze input, een ticketsysteem zodat alle informatie overzichtelijk in een systeem te vinden is.

All-in fulfilment over GoedGepickt

Van webshop naar fulfilment bedrijf

Houd tijd over voor andere werkzaamheden en groei door met het gebruik van GoedGepickt webwinkel magazijn software.

Probeer nu 14 dagen gratis

GoedGepickt blinkt uit in communicatie en meedenken

Martijn looft de persoonlijke communicatie met GoedGepickt. Zodra er zich een probleem voordoet belt hij naar de support afdeling en wordt dit direct opgepakt. Vaak is het binnen enkele minuten verholpen. Daarnaast heeft Martijn vaak ideeën hoe zijn processen nog verder verbeterd kunnen worden. Deze ideeën komen op de ontwikkellijst ‘GoedIdee’ te staan en kunnen omhoog gestemd worden door alle klanten van GoedGepickt. Zo worden er zaken ontwikkeld waar de meeste behoefte aan is.

Vragen over GoedGepickt? Neem contact op!

Direct aan de slag met GoedGepickt

Plan een demo of bekijk de video tour